مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل ۹۴-۱۳۹۳ برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات در دو گروه تقسیم شدند.
 
به گزارش راسخون به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در فصل 94-1393 با حضور نمایندگان 13 تیم برگزار شد.
 
اسامی تیم‌ها به ترتیب قرعه‌کشی انجام شده به شرح زیر است:‌
 
گروه شمال :
 
هف سمنان،‌ خزر رودسر، لسمان مروارید، فائزکاران، قوی سپید انزلی و ملوان بندرگز
 
گروه جنوب :
 
صنعت کشاورزی و مبارکه اصفهان، دریانوردان پارس جنوبی، شهید جهان نژادیان آبادان، تاک تیران، شهرداری بندرعباس، یاران اصفهان و گلساپوش یزد
 

لازم به ذکر است تیم ویژن تهران از جدول قرعه‌کشی خارج شده است.
 
گفتنی است مسابقات در دو گروه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و دو تیم اول از هر گروه به مسابقات مرحله بعدی صعود خواهند کرد. بر همین اساس مسابقات این مرحله به صورت ضربدری رفت و برگشت برگزار (تیم اول هر گروه میزبان دور برگشت مرحله نهایی خواهد بود) و تیم‌های برنده به فینال و تیم‌های بازنده به رده‌بندی راه پیدا می‌کنند که مسابقات این مرحله نیز به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. ضمناً میزبان مسابقات دور رفت و برگشت فینال و رده‌بندی با قرعه مشخص می‌شود.
 
در پایان مرحله گروهی مسابقات فوتبال ساحلی لیگ برتر باشگاه‌های کشور از هر گروه یک تیم به مسابقات دسته یک فوتبال ساحلی فصل 95-1394 سقوط خواهد کرد.
/2759/